Сторінки 1-71 1231151 ... ОстанняОстання
Результати 1-20 з 1409

Тема: Українська залізниця

  1. #1
    PTAAG
    Guest

    Українська залізниця

    Цей файний пост оцінили:



  2. #2
    PTAAG
    Guest

    Цей файний пост оцінили:



  3. #3
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,397
    Подякували: 20,022
    Зношений локомотив економіки, або Як Укрзалізниця гальмує розвиток інфраструктури

    Україні якимось дивом вдалося впровадити найгірше, що є в ринковій економіці, й примудритися залишити весь негатив планового господарства УРСР

    Залізниця − найважливіший елемент транспортної інфраструктури України. Саме залізяка бере на себе понад 60% пасажиропотоку та здійснює 80% вітчизняних вантажоперевезень. Але сама галузь перебуває під тяжким вантажем невирішених проблем і, судячи з усього, без кардинальних змін далі не поїде.

    Основні фонди монополіста настільки зношені, що мінімальною бюджетною кров'ю вирішити питання вже не вийде. Судіть самі: парк вантажних вагонів зношений на 90%, в найближчі кілька років з експлуатації їх буде виведено більше 70 000 одиниць. Зношування основних фондів по вагонному і колійному господарствах становить страшні 90%. Близько 6000 кілометрів доріг і більшість локомотивів експлуатуються з простроченим капітальним ремонтом. Навіть більше: 72% електровозів, 99% магістральних і 91% маневрових тепловозів уже відпрацювали нормативний термін.

    Ситуація катастрофічна. А враховуючи, що фактично весь дохід Укрзалізниці йде на виплату зарплат, фінансування збиткових пасажирських перевезень та обслуговування багатомільярдних боргів, розраховувати на самостійне оновлення основних фондів залізничникам не варто. Без термінових і рішучих дій залізничній галузі загрожує колапс уже найближчим часом, а беручи до уваги її домінуюче положення в структурі перевезень, можна прогнозувати дуже серйозні соціально-економічні проблеми.

    Як же вийшло довести галузь до такого жалюгідного стану? Адже локомотиви, вагони, рейки і колеса зносилися не за один рік і навіть не за одне десятиліття. Для відповіді на це питання, як і на більшість інших, потрібно розуміти специфіку української економіки, яку через 23 роки досі можна характеризувати терміном перехідна.

    Україні якимось дивом вдалося впровадити найгірше, що є в ринковій економіці, й примудритися залишити весь негатив планового господарства УРСР.

    Укрзалізниця досі багато в чому є радянською галуззю-трестом із власними вкрай живучими традиціями й успадкованими особливостями господарювання. Мотиви і поведінка монополістичних суб'єктів детально описані економічною теорією. Зокрема, будь-якому студенту відомо, що монополії сприяють зниженню економічної ефективності, не використовують усіх доступних виробничих ресурсів, не орієнтовані на зниження виробничих витрат і не прагнуть застосовувати досягнення науково-технічного прогресу.

    Практика функціонування українських залізниць та обслуговуючих галузь підприємств підтверджує висновки теоретиків трохи більше, ніж повністю.

    Яскравим прикладом негативного впливу монополізації в перехідній економіці є як сама Укрзалiзниця, так і більшість підприємств, що забезпечують її роботу. На закупівлю рейок і коліс − головних напрямків витрат у галузі, транспортний монополіст витрачає мільярди гривень щороку. Рейки в Україні ексклюзивно виробляє металургійний комбінат Азовсталь (Маріуполь), постачання коліс здійснює Інтерпайп.

    Про відсутність будь-яких реальних ініціатив, спрямованих на збільшення ефективності роботи позначених монополій свідчить той факт, що за роки незалежності країни нічого кардинально нового в системі колесо-рейка впроваджено не було. Це стосується як самої Укрзалізниці, так і металургійних монополістів, які її обслуговують.

    Тим часом, в Україні згенеровано безліч науково-технічних розробок, впровадження яких цілком здатне суттєво зменшити навантаження на державні фінанси.

    Буквально під ногами лежить вітчизняна технологія плазмового гартування. Вже понад 20 років її використовують локомотивники у Львові для загартовування гребенів коліс і збільшення їх ресурсу втричі. Фахівці підрахували, що в масштабах одного депо економія може досягати $1,5 млн на рік. За двадцять років вченими накопичено унікальний досвід отримання стабільних загартовувальних структур, проведено всі необхідні дослідження і випробування. В Україні працюють десятки депо, з них гартування коліс практикують одиниці. І це незважаючи на те, що існують прийняті галузеві інструкції, а технологія перевірена та схвалена десятки років тому.

    Гартувати можна і рейки, більше того, просто на шляхах і без демонтажу. Це особливо актуально, якщо врахувати деякі факти.

    Перший: українська металургія не вміє випускати сучасні диференційовано загартовані рейки, які у всьому світі використовують для швидкісного руху. Рейки, що випускаються в Маріуполі, не відповідають сучасним потребам залізниці.

    Другий: в Україні одні й ті ж шляхи використовуються для руху швидкісних поїздів (Hyundai Rotem, Тарпан) і важко навантажених складів. Про те, як такий змішаний рух впливає на зношування рейок, можуть розповісти фахівці-шляховики.

    Третій: після певного часу експлуатації навіть сучасні загартовані рейки втрачають зміцнений шар, не кажучи вже про рейки, вироблені за застарілим ГОСТом. Однак цей шар цілком можна формувати або відновлювати за допомогою плазмового гарту і значно продовжувати ефективне використання навіть наших застарілих рейок.

    Вчені стверджують, що якщо використовувати потенціал даної технології, можна не тільки суттєво збільшити ресурс елементів системи колесо-рейка, а й істотно знизити коефіцієнт тертя в зоні контакту гребенів коліс і головок рейок, попутно відмовившись від прийнятої на озброєння в галузі дорогої лубрикації.

    За оцінкою фахівців, впровадження технології дозволить економити мільярди гривень бюджетних коштів щороку.

    Ще один приклад: українськими вченими розроблено технологію надзвукової електродугової металізації. В Україні вона майже не використовується. Як часто буває, набагато більше уваги приділили цій розробці за кордоном. Литовські підприємці викупили права на використання даної технології у своїй країні і налагодили процес відновлення колінчастих валів дизельних двигунів, в тому числі і для локомотивів. Терміни експлуатації відновлених колінчастих валів такі ж, як і в нових.

    При цьому вартість відновлювальних робіт не перевищує 10% вартості нової деталі. А технологію можна ж було б активно використовувати і в своїй вітчизні, тим більше, що відновлення колінчастих валів є лише одним із найбільш очевидних варіантів її використання. Рішення прекрасно підходить для ефективного відновлення багатьох інших зношених деталей, а також може застосовуватися для нанесення антикорозійного покриття.

    Очевидно, що невидима рука ринку повинна, але не може регулювати процеси залучення нових технологій та їх повноцінне впровадження. Головна причина − монополізація і тотальний бюрократизм у галузі.

    Захист конкуренції є ексклюзивною функцією держави, без виконання якої ринок не може адекватно працювати.

    Наведені приклади − це лише крапля в морі. А скільки є ще наукових рішень, впровадження яких може істотно зменшити суспільні витрати в цілому, і зокрема витрати на утримання дорогої інфраструктури.

    Вигоди від впровадження нових технологій доводиться демонструвати не власникам бізнесу і не інвесторам, а бюрократам. А мотивація у чиновників часто має зовсім іншу спрямованість і інтенсивність.

    Перспектива зниження витратної частини навряд чи зацікавить монополіста, йому набагато простіше перекласти витрати на плечі споживачів.

    Питання зменшення витрат і отримання прибутку не є найважливішим для державних монополій. А у випадку з залізницею, набагато простіше і звичніше шантажувати державу наближенням транспортного колапсу і після цього отримати мільярдні вливання, ніж почати впроваджувати нові технології. Так чи інакше, українці регулярно платять за порятунок залізниці, яка помирає ось уже 23 роки. Заплатять вони й цього разу.

    http://forbes.ua/ua/opinions/1390858...infrastrukturi

  4. #4
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Недавно подоружував Інтерсіті


    VIP клас


    Вихід в тамбур


    Вішалка для одягу і місце для багажу


    Санвузол


    Бар


    Розетки


    Банальна річ. Індикатор вільного/зайнятого туалету. Чому такий індикатор не зробити і всіх нових відреставрованих вагонах???? Невже для цього потрібно так багато розуму???


    Стюарт


    Відео.

    Цей файний пост оцінили:



  5. #5
    PTAAG
    Guest
    Это крюковец?
    Кстати в ВИП-классе ужасно скучно, людей практически нет. Проходил через него в Хюндае

  6. #6
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Цитата Originally Posted by PTAAG View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Это крюковец?
    Кстати в ВИП-классе ужасно скучно, людей практически нет. Проходил через него в Хюндае
    Так, Крюковець.
    З ВІП ти завжди можеш перейти в і в перший і в други, а от навпаки тебе не пустять

    Цей файний пост оцінили:



  7. #7
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Цитата Originally Posted by Pizzarelli View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Когда кто-то сидит на толчке, а снаружи начинают судорожно дергать ручку двери, непроизвольно ускоряется процесс. Таким образом пропускная способность туалета увеличивается в разы. Правда, санитарное состояние ухудшается, но то такэ... Не привыкать.
    Тут проблема не стільки в пропускній здатності, скільки в тому, щоб не бігати по вагону.

  8. #8
    Курінний Аватарка ПЧ69
    З нами з
    Apr 2015
    Звідки
    Одеса, Рідна, Україна
    Постів
    81
    Подякували: 37
    Цитата Originally Posted by Vovkulaka View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    ...
    Санвузол

    ...
    Да, весьма просторный санузел. Як добре купе ))))))).

    Цей файний пост оцінили:



  9. #9
    адмін Аватарка artyx
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Kyiv
    Постів
    7,959
    Подякували: 21,340
    Цитата Originally Posted by ПЧ69 View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Да, весьма просторный санузел. Як добре купе ))))))).
    Это "Весьма широкий угол объектива", а не просторный санузел

    Цей файний пост оцінили:



  10. #10
    Курінний Аватарка ПЧ69
    З нами з
    Apr 2015
    Звідки
    Одеса, Рідна, Україна
    Постів
    81
    Подякували: 37
    Да? Жаль, а то я было уже разогнался и перехвалил было нашего изготовителя )))))))).

    Цей файний пост оцінили:


    Last edited by ПЧ69; 21-04-2015 at 09:05.

  11. #11
    Гетьман Аватарка Ukrainian owl
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Lviv
    Постів
    7,587
    Подякували: 18,797

    Цитата Originally Posted by uchassneg View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Alex Kava
    2 hrs Edited
    2ЭКр12 - первый украинский двухсистемный грузовой электровоз
    Вот так будет выглядеть.

    Цей файний пост оцінили:



  12. #12
    Курінний Аватарка ПЧ69
    З нами з
    Apr 2015
    Звідки
    Одеса, Рідна, Україна
    Постів
    81
    Подякували: 37
    Вот так новость пролетела мимо меня, а когда вопрос стал актуальным, то в ожидании скорого ввода очередного расписания в конце мая, то оказывается выяснилось, что ещё накануне Нового года было принято решение жить с прежним расписанием до текущего декабря и мы будем "ездить" по "старому" расписанию ещё полгода и ввод следующего будет только в конце года!
    http://www.uz.gov.ua/press_center/up..._topic/395200/
    http://112.ua/obshchestvo/ukrzalizny...oy-167735.html

  13. #13
    Курінний Аватарка ПЧ69
    З нами з
    Apr 2015
    Звідки
    Одеса, Рідна, Україна
    Постів
    81
    Подякували: 37
    На майские выходные вводят дополнительные рейсы Тарпана Одесса -- Киев:
    http://forumodua.com/showthread.php?...1#post55757680

  14. #14
    Курінний Аватарка ПЧ69
    З нами з
    Apr 2015
    Звідки
    Одеса, Рідна, Україна
    Постів
    81
    Подякували: 37

    Вот оно, дыхание нашего недавнего прошлого. Настоящий поезд всегда должен быть с мотором! В Молдове пока это "нормальный ход", а у нас в Одессе и по близости давно уже нет. Электрические поезда как-то серьёзно не воспринимаются () -- трамваи трамваями (). Даже по Котовскому ходу у нас в своё время, тогда мощное тепловозное депо в Котовске и сплошные дизель-поезда из Одессы, было движение тогда на много больше, чем сегодня на электротяге. Хотя, по идее, всё должно было быть наоборот. Электрификация затевается только с расчётом больших перевозок.
    Такая вот Молдова сегодня, даже слышно мычание её символа за кадром()... Кстати, эта машина Д1 770 довольно много и часто совершала рейсы Кишинэу -- Одесса и я хорошо её помню.
    Г.Ы. Аналогично, мне помнятся ностальгические высказывания стариков, которых уже нет с нами: "Настоящий поезд должен быть обязательно с паровозом!" ))))))))))))).
    Отсюда вывод, чем поезд современнее -- тем он менее "настоящий" и менее "натуральный" с точки зрения "бывалого железнодорожника"

    Цей файний пост оцінили:


    Last edited by ПЧ69; 28-04-2015 at 21:17.
    Слава Україні! Героям АТО Слава! Залiзничникiв Росії колегами не вважаю.

  15. #15
    Хмельницький Аватарка kizer
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Kyiv
    Постів
    14,627
    Подякували: 22,482
    ну вот, докатался Ху

    @HromadskeTV

    Потяг Hyundai Харків-Київ зійшов з рейок






    Цей файний пост оцінили:


    Ну и похожий на бетса, развякался!

  16. #16
    Курінний Аватарка ПЧ69
    З нами з
    Apr 2015
    Звідки
    Одеса, Рідна, Україна
    Постів
    81
    Подякували: 37
    Вот что значит ездить без своего мотора )))))))))
    (Это по поводу схода Хуюндая под Харьковом).
    -------------------------------------------------------------------------------------
    У Львові презентували туристичний залізничний маршрут:


    tvoemisto.tv
    http://zaxid.net/news/showNews.do?u_...jectId=1348517

    Цей файний пост оцінили:


    Last edited by ПЧ69; 28-04-2015 at 23:01.
    Слава Україні! Героям АТО Слава! Залiзничникiв Росії колегами не вважаю.

  17. #17
    Полковник Аватарка Vovka
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    at Work
    Постів
    3,676
    Подякували: 6,441
    Цитата Originally Posted by kizer View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    ну вот, докатался Ху
    Це швидше питання до стану інфраструктури, а не Ху

    Цей файний пост оцінили:



  18. #18
    Полковник Аватарка Vovka
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    at Work
    Постів
    3,676
    Подякували: 6,441
    Цитата Originally Posted by kizer View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    ну вот, докатался Ху
    Це швидше питання до стану інфраструктури, а не Ху

  19. #19
    адмін Аватарка artyx
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Kyiv
    Постів
    7,959
    Подякували: 21,340
    волей случая смотрел 5ый канал, будучи в гостях. На эту тему сказали, что якобы тетя-стрелочница завтыкала вовремя перевести стрелку.
    И тут у меня вопрос - У НАС ДО СИХ ПОР В РУЧНУЮ СТРЕЛКИ ПЕРЕВОДЯТ??????

  20. #20
    Курінний Аватарка ПЧ69
    З нами з
    Apr 2015
    Звідки
    Одеса, Рідна, Україна
    Постів
    81
    Подякували: 37
    С сегодняшнего дня в Одессе завелась рельсовая мотриса РА 620М!
    Сегодня наблюдал, как эту диковинку для Одесской дороги перегоняли со стороны Колосовки в депо РПЧ 9 Одесса Застава 1, что на Овидиопольской Дуге.
    Сфотографировать не успел и привожу фото из Сети:

    s52.radikal.ru
    Каковы версии её использования?
    Есть две версии. Первая, самая маловероятная: До станции Ротово по линии закрытого ещё в прошлом году бомбея Раздельная -- Ротово.
    Вторя версия -- самая вероятная: Запуск на маршрут Одесса -- Измаил. Если будет организован такой маршрут, то он будет обязательно по пассажирскому тарифу, так как, мест в ней и так мало, и бесплатно возить пенсионеров в ней на такое расстояние нет никакого резона, мне кажется. Смею предположить, что рейс будет с пассажирской трёхзначной нумерацией (7ХХ или 8ХХ) и по дороге не будет везде останавливаться. Предполагаю, на участке Одесса -- Белгород Днестровский будут остановки только по важным станциям: Одесса Западная*, Аккаржа**, Каролина Бугаз и Бугаз Затока***. А уже от Белгорода Днестровского до Измаила возможны остановки по всем станциям. Но это не будет "у каждого столба", так как там между станциями расстояния довольно порядоШНые () и перегонное время в пределах 20 - 30 минут. Но мотриса пройдёт этот путь чуть быстрее классического поезда.
    Примечания:
    *) Одесса Западная. Тут поблизости расположен знаменитый шмуточный базар около Овидиопольской дороги. Мне помнится, как на заре его "славы", ещё в девяностые, была попытка туда отправить бабушек и дедушек, торгующих своим старым барахлом на задворках Привоза, Староконного и Северного базаров. Их старьё власти пытались приравнять к "промтоварам" и очень усердно всех при помощи милиции агитировали ехать на "место для вещевой торговли" за город по Овидиопольской дороге. Но идея с треском провалилась. Бабушки дедушки ни за что не хотели ехать туда, оплачивая обдираловскую цену в автобусах с дорогими базарными тарифами за свой копееШНый () товар и на них давно махнули рукой.
    **) Аккаржа, опорная и узловая (на Ильичёвск) станция с постоянной работой и жильём железнодорожников.
    ***) Станции Бугазской курортной зоны. Если по Каролина Бугазу вероятность 50/50, то по Бугазу Затоке остановка гарантирована. А вот по платформам, даже таким массовым как Студенческая, Лиманская и Солнечная, вероятность остановок мизерная.

    Цей файний пост оцінили:


    Слава Україні! Героям АТО Слава! Залiзничникiв Росії колегами не вважаю.

Інформація теми

Users Browsing this Thread

Дану тему дивляться 1 користувачів. (0 користувачів та 1 гостей)

Теги теми

Ваші права

  • Ви не можете створювати нові теми
  • Ви не можете відповідати
  • Ви не можете постити додатки
  • Ви не можете редагувати свої пости
  •