Сторінки 1-28 12311 ... ОстанняОстання
Результати 1-20 з 560

Тема: Авіабудування України

  1. #1
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,400
    Подякували: 20,036

    Авіабудування України

    Команда випробувачів готова до робіт з Ан−178

    Центр підготовки льотного складу ДП АНТОНОВ закінчив програму підготовки 111 льотчиків−випробувачів і спеціалістів інженерно−технічних служб до першого польоту і подальших випробувань нового транспортного літака Ан−178.

    В теперішній час у цехах дослідного виробництва ДП АНТОНОВ закінчується складання першого дослідного екземпляру цього літака. Викочування першого прототипу Ан−178 заплановане на квітень цього року.

    Розпочато побудову другого екземпляру Ан−178, призначеного для виконання комплексу міцнісних і утомних випробувань.

    Ан−178 призначений для ефективного виконання всіх основних завдань транспортного літака, серед яких матеріально−технічне забезпечення, перевезення хворих, транспортування техніки, доставка обладнання і двигунів. Найважливішою особливістю літака Ан−178 є можливість перевезення на ньому усіх існуючих в світі вантажів, що пакетуються, включаючи великогабаритні морські контейнери 1С, що робить його незамінним транспортним засобом для матеріально−технічного забезпечення як в комерційній експлуатації, так і в умовах надзвичайних ситуацій.
    http://www.antonov.com/news/376

  2. #2
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Минулого року почалось будівництво двох нових Ан-70


  3. #3
    Banned
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Kyiv
    Постів
    1,165
    Подякували: 1,099
    ^ ^ ^
    Я тебе розчарую, але ця світлина мінімум 2012 року, тож ніяк не може бути "минулого року".

  4. #4
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Я розчарований

  5. #5
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Знайшов зображення датовані Квіт.2013 цих довх нових Анів.

    А ви знали як збираються фюзеляжі літаків?












  6. #6
    Banned
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Kyiv
    Постів
    1,165
    Подякували: 1,099
    Вовкулака, я про АНи знаю доволі багато, свого часу створив гарну тему англійською мовою на SSC: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1607066

    Й я був правий стосовно 2012 року: http://spotters.net.ua/file/?id=73264&size=large - подивися на дату.

  7. #7
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Цитата Originally Posted by Igor View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Вовкулака, я про АНи знаю доволі багато, свого часу створив гарну тему англійською мовою на SSC: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1607066

    Й я був правий стосовно 2012 року: http://spotters.net.ua/file/?id=73264&size=large - подивися на дату.
    Я й не спорив. Просто навів фото, що підверджують початок будвництва Анів раніше 2014 року, як я спочатку припускав.

  8. #8
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,400
    Подякували: 20,036
    Boeing має дві вакансії в Україні

    І як завжди cheap, quite cheap:

    Benefits and pay are determined at the local level and are not part of Boeing U.S.-based payroll.
    Загалом, цікаво чим та якими проектами займається український підрозділ

  9. #9
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Не знає куди це запостити, та оскільки фігурує Мотор Січ, кину сюди.
    Стара новина, але на ссц не зустрічав. Нехай буде тут.

    Почесний президент Мотор-Січ звинувачує Росію в політиці подвійних стандартів
    Росія використовує політику подвійних стандартів у питанні високотехнологічного співробітництва з Україною, ухвалюючи рішення на користь кооперації із західними країнами. В’ячеслав Богуслаєв (ліворуч)

    Як передає власний кореспондент УНІАН у РФ, про це під час міжнародної наукової конференції Російсько-українські відносини: реалії і перспективи в Москві сказав народний депутат України, почесний президент компанії Мотор Січ
    В’ячеслав Богуслаєв. Ми одержуємо техзавдання і робимо двигун для спільного українсько-російського вертольота Ка-226. Ми і російські співрозробники витратили гроші – 18 млн. доларів протягом чотирьох років. А нам заявляють у Мінпромторзі РФ, що Україна хоче йти в НАТО – ми не беремо ваш двигун. Який же вони взяли двигун? Французький, прямо з НАТО, - сказав Богуслаєв.

    На тему: Виробництво АН-70 гальмується через Росію - Ківа Він зазначив, що пізніше Мотор Січ розробив новий двигун для вертольота Ансат, який було зібрано в Казані. Нам знову говорять: ні, мовляв Україна допустила на свою територію навчання НАТО. Який вони взяли цього разу вертоліт? Американський, - сказав він.

    За словами Богуслаєва, пізніше Мотор Січ спільно з Климовським заводом створили двигун для вертольота Ка-62. Нам говорять, що з Україною краще не дружити, вони не дають нам Чорноморський флот, і узяли французький, - розповів він.

    Це не політика подвійних стандартів?, - обурився Богуслаєв і додав, що такі рішення ухвалюються на рівні Мінпромторгу Росії. За його словами, в результаті в Росії з'явилася нова технологія – імпортозаміщення.

    Ми створили з московським заводом Салют двигун за схемою 50 на 50, приходить чиновник і каже директору: чи може він робити українську частину самостійно. Той відповідає, що може, але для цього потрібно 7 млрд рублів. Йому ці кошти дають. При такій політиці імпортозаміщення до вас прийдуть інвестори?, - сказав Богуслаєв і додав, що Мотор Січ щороку купує високотехнологічну продукцію в РФ на 300 млн. доларів.

    На його думку, якщо приймається рішення про відмову від співробітництва з Україною, потрібно купити ліцензію, технологію і після цього робити самостійно. Ми продаємо ліцензію, допоможемо вибудувати технологію, але така політика імпортозаміщення нагадує політику Китаю, де всі здирають, копіюють, купують три екземпляри, щоб розібрати і зробити своє, - підкреслив Богуслаєв.

    Потрібно говорити чесно і створювати спільний продукт. Лише економіка подружить уряди, лише економіка дасть нам робочі місця, лише економіка через людей вкаже нам, куди йти і куди вступати, - вважає Богуслаєв.

    Він підкреслив, що Україна і Росія під час вступу до СОТ не врахували діючі технічні стандарти у галузі авіації і не відстояли визнання внутрішніх законів про технічне регулювання. За його словами, уряди двох країн повинні добитися, щоб в рамках СОТ визнавалися стандарти.

    Європейський Союз підписав угоду з дев'ятьма державами про визнання техстандартів. У нас такої угоди немає, і у нас проблеми, - заявив Богуслаєв.
    Last edited by Vovkulaka; 29-03-2015 at 23:12.

  10. #10
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,400
    Подякували: 20,036

    Цей файний пост оцінили:



  11. #11
    Сотник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Київ/Kyiv
    Постів
    1,815
    Подякували: 1,547
    Перший виліт Diamond DA50-JP7 оснащеного двигуном АІ-450С виробництва "Мотор-Січ"

    Цей файний пост оцінили:



  12. #12
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,400
    Подякували: 20,036
    Цитата Originally Posted by Vovkulaka View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Перший виліт Diamond DA50-JP7 оснащеного двигуном АІ-450С виробництва "Мотор-Січ"


    Чудова новина! Можуть, якщо хочуть.

  13. #13
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,400
    Подякували: 20,036
    Авіазавод "Антонов" 16 квітня планує презентувати новітній літак Ан-178

    Український авіапром будує літаки без російських замовлень та без російських комплектуючих.

    Як повідомляє керівництво державного підприємства "Антонов", за рік війни змогли обійтися без росіян і знайти інших партнерів, зокрема на Заході.

    Вже 16 квітня українські авіаконструктори планують презентувати новітній військово-транспортний літак Ан-178 і розпочати його випробування. При його будівництві намагалися максимально замінити традиційні в попередні роки російські комплектуючі вітчизняними або західними.

    Загалом доходи підприємства не надто змінилися від згортання кооперації з РФ, зазначають його представники



    http://www.5.ua/suspilstvo/Aviazavod...178-75661.html

    Цей файний пост оцінили:



  14. #14
    Осавул Аватарка Marriarty
    З нами з
    Mar 2015
    Постів
    2,403
    Подякували: 3,502
    Цитата Originally Posted by Equario View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Авіазавод "Антонов" 16 квітня планує презентувати новітній літак Ан-178
    Гарячий привет АНу от бразильского Embraer KC-390

    http://www.milnavigator.com/garyachi...mbraer-kc-390/

  15. #15
    Козак
    З нами з
    Apr 2015
    Постів
    7
    Подякували 1
    Хто скаже, чому Embraer успышний, а АН - ні. Embraer це ж не компанія рівня Аеробуса\Боінга. А свою нішу безальтернативно зайняла

  16. #16
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,400
    Подякували: 20,036
    Цитата Originally Posted by dr_doc View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Хто скаже, чому Embraer успышний, а АН - ні. Embraer це ж не компанія рівня Аеробуса\Боінга. А свою нішу безальтернативно зайняла
    Бо менеджмент Антонова ще досі застряг у комунізму + орієнтація на рашку, до подій з Кримом. Зараз це намагаються виправити

    P.S. dr_doc, вітаю на форумі

    Цей файний пост оцінили:


    Last edited by Equario; 14-04-2015 at 18:06.

  17. #17
    Полковник
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    нью йорк-донецк
    Постів
    4,268
    Подякували: 2,941
    Цитата Originally Posted by dr_doc View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Хто скаже, чому Embraer успышний, а АН - ні. Embraer це ж не компанія рівня Аеробуса\Боінга. А свою нішу безальтернативно зайняла
    Ембаер даёт гарантийное и посгарантийное обслуживание.А у Антонова постояные проблемы с доставкой запчастей.Антонов даже 10 самолётов в год не выпускает,Подход к продажам,сервису совковый.Я кстати слушал типа дебаты с Кивой --Это чистый парторг,слова ни о чём.Сам багатеет ,результат нулевой.Уврен на 1000% работникам расказывает,прийдёт новое руководство всех уволят,и те за него горой.А ведь скоро японцы выходят на рынок с новым самолётом...................

  18. #18
    Козак
    З нами з
    Apr 2015
    Постів
    7
    Подякували 1
    Япошки вийдуть на ринок. Часи, коли АН міг зайняти ніші без конкуренції минули. Я хз тепер, як навіть з хорошим менеджментом Антонову зайняти місце під сонцем

  19. #19
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,400
    Подякували: 20,036
    Цитата Originally Posted by dr_doc View Post
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Япошки вийдуть на ринок. Часи, коли АН міг зайняти ніші без конкуренції минули. Я хз тепер, як навіть з хорошим менеджментом Антонову зайняти місце під сонцем
    Двигуни та вантажні перевезення - це стратегічні рішення.

    Для багатьох авіакомпаній вибір двигунів на літаку є, ледве, не головним фактором. На даний момент Антонов працює лише з двигунами від ДП Івченко-Прогрес. Це відразу зменшує коло потенційний клієнтів до країн, де розповсюдженні ці двигуни (Україна, інші країни СРСР, країни Африки, країни близького Сходу та країни, що підпадають під санкції), оскільки більшість авіакомпаній "літають" на GE/RR/PW/CFM/EA. Також "Прогрес" досі так і не сертифікував свої двигуни в ЄС (якщо я не помиляюся). Навіть якщо сертифікувати, усе рівно їх більшість авіакомпаній замовляти не бути. Як приклад, авіакомпанія яка "працює" з двигунами RR/PW/CFM при експлуатації з Ан-148/158 повинна понести багато додаткових витрат:

    (і) навчити техніків експлуатувати двигун Д-436;
    (іі) завжди мати додаткові деталі для Д-436;
    (іv) один чи два запасних Д-436, та;
    (v) можливо ще додаткові витрати.

    Таким чином, зважаючи на додаткові затрати на експлуатацію двигунів, малу їхню ефективність та відсутність сертифікації, маємо такі мізерні замовлення. Звісно, якщо поставити RR/PW/CFM на Ан-148/158 відразу це ще не означає успіх, однак збільшить кількість потенційних замовлень. Тим більше машина має непогану аеродинаміку і може злітати/сідати майже на будь-яку поверхню, що не можуть в аналогічному класі Boeing/Airbus/Bombardier/Embraer/MRJ.

    У серпні 2014 Антонов заявляв про перемови з PW та RR. Також, наче Ан-178 матиме опцію на ці двигуни.

    Тому разом із двигунами "Прогресу" треба також пропонувати і двигуни (хоча б один) GE/RR/PW і т.д.


    Говорячи про Ан-178 - царина вантажоперевезень (а це спеціалізація Антонова) ще досі має багато місця та багато транспортних літаків потребують заміни (зокрема ті ж самі Aн-12, Ан-24/26/30/32). До речі, Ан-178 офіційно повинні вже завтра і презентувати. Більше того, в Антонова багато є проектів вантажно-транспортних літаків.


    Стосовно японців, MRJ, їм буде доволі тісно разом з Bombardier та Embraer. Хоча 223 замовлень та 184 опціонів - це справді вражає.

    Цей файний пост оцінили:


    Last edited by Equario; 15-04-2015 at 12:10.

  20. #20
    Гетьман Аватарка Equario
    З нами з
    Mar 2015
    Звідки
    Ірпінь | Київ
    Постів
    9,400
    Подякували: 20,036

    Цей файний пост оцінили:



Інформація теми

Users Browsing this Thread

Дану тему дивляться 1 користувачів. (0 користувачів та 1 гостей)

Теги теми

Ваші права

  • Ви не можете створювати нові теми
  • Ви не можете відповідати
  • Ви не можете постити додатки
  • Ви не можете редагувати свої пости
  •